2005 |
Při
Mikulášské regatě už bylo zamrznuto, ale lidé se stejně pobavili |
2005 |
Když skončilo závodění začala etapa budování.
Nejstarší člen míchal maltu a nás by strhl. Dík Milane. |
2005 |
Mezitím se stačila provdat
naše kapitánka. |
2005 |
Hracholusky 2005, 2x závody + "naše soustředění",
Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod a Poslední
vítr. |
2005 |
Zábavné dětské
odpoledne: "Už vyplouvá loď John B" 17.6.2006 |
2005 |
Hodně
jseme se věnovali dětem, jak při pravidelných trénincích,
tak pro jejich pobavení. |
2005 |
8.4.
Jarní brigáda,
příprava lodí a volba
nového výboru. Do výboru byl přibrán J. Šplíchal a správce F. Valečka
byl nahrazen T. Bláhou. |
2005 |
Jachetní
kluby na Boleváku se dohodly, že budou svoji mládež připravovat společně.
Tuto možnost nabídli i dětem z Hracholusek. Od listopadu 2004 do
března 2005 probíhala sportovní a teoretická příprava v loděnici YC
Loko Plzeň. |
2004 |
Ve
spolupráci s YC Loko Plzeň - Mikulášská regata |
2004 |
V
říjnu jsme pořádali tradiční závody "Poslední vítr". |
2004 |
Existenci
jsme si uhájili. Získali jsme pár nadějných členů i zájem dětí. |
2004 |
V
polovině července, jsme oslavili kulatá i méně kulatá výročí některých
našich členů. |
2004 |
Poklidná
sportovní a společenská činnost klubu byla na začátku léta narušena
nutností uhájit si právo na svoji existenci. |
2004 |
Jarní
příprava: 1.už jste někdy viděli žlab? 2.že by
takhle? |
2003 |
Sportovní
výsledky za rok 2003. Naši jednotlivci v ČR. Náš klub v ČR. |
2003 |
Po
sezóně jsme s předsedou klubu oslavili jeho
kulaté narozeniny. |
2003 |
Další
pořádané závody:Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod II,
Poslední vítr III |
2003 |
7.6.
Maškarní odpoledne pro děti i pro dospělé. |
2003 |
17.
- 18.5. Okresní přebor pod vedením perspektivního mládí se vydařil. |
2003 |
28.2.2003
se konala valná hromada, na které proběhlo hodnocení uplynulého roku
2002. |
2002 |
Další
rok, kdy jsme nestavěli. Ve výsledcích jsme v ČR celkem asi v polovině,
v mládeži asi ve třetině. V říjnu jsme spolu s bývalými členy
oslavili 50 let od založení klubu. |
2001 |
Finančních
důvodů jsme zastavili práci na dostavbě nové loděnice, udělaly se
jen nezbytné a málo finančně náročné činnosti na údržbě. Na
vodu byla spuštěna soukromá jachta "PIC UP" |
2000 |
Živo je i v zimě, jen se musí na led. Přes
léto jsme udělali příčky, zasadili okna a dveře, nahodili a vyštukovali
bar, klubovnu a kancelář. Na závodě "Poslední vítr"a se už
uvnitř topilo v kamnech. |
1999 |
Hrubá
stavba jde rychle.Obrázky stavby z 30.června,
8.července, 9.července a
7.srpna. Před stavbou krovu
18.září. Naše nadějné mládí u nové
loděnice 23.řijna. |
1998 |
Po
úklidu trosek se začínají opravovat základy. V provizorní klubovně
se dál pokračuje v pořádání závodů.
Záběr z rozjížďky |
1998 |
13.4.1998
Neznámý žhář zapálil loděnici. ( O1,
O2 ) Z budovy a vybavení nezbylo
téměř nic, co by se dalo použít. Naštěstí zůstala zděná stavba
šaten a sociálního zařízení a sklad s plachetnicemi. Špacírovo
Finn byl bohužel také v dílně. |
1994 |
Pěkné svezení. |
1993 |
Místo
XXX. ročníku "Ceny Škoda" se jede I. ročník "Ceny primátora" |
1992 |
Mateřská
TJ ŠKODA Plzeň rozpustila všechny své oddíly a ukončila činnost.
Založen JACHETNÍ KLUB PLZEŇ. |
1989 |
Generální
oprava podlah v loděnici. (3640 brigádnických hodin) |
1987 |
Dokončení
stavby. Odpracováno 6470 brigádnických hodin. Kolaudace.
"420" na vodě. |
1986 |
Zahájena výstavba šaten a sociálního zařízeni
v akci Z. Původní
WC, stavba. Kapitán klubu v převleku. |
1983 |
Oddíl má 72 členů a 35 odílových a
soukromých lodí a plováků. |
1981 |
Postaveny
4 laminátové lodě třídy Evropa. Loděnice. Závody
Poslední vítr,
vyhlášení výsledků. |
1980 |
Lodní
park oddílu: 8 Fireball, 5 Finn, 3 "420", 1 Optimist, 15
Windsurfing (98 členů) |
1978 |
Stavba skladu lodí |
1977 |
Za
oddíl závodí: 5+2(soukr.) Finn, 6+2(soukr.) Fireball, 2
"420", 2 Pirát, 1 Optimist, 6(soukr.) Winsurfing |
1975 |
Další stavby Fireballů. Postaven první
winsurfingový plovák v oddíle |
1973 |
Postaveny
dvě lodě třídy Fireball |
1970 |
V oddíle první loď třídy "420" |
1965 |
Postavena první laminátová loď v oddíle
(Mlok) |
1963 |
Název
JACHETNÍ ODDÍL ŠKODA PLZEŇ. (52 členů). I. ročník závodu
"CENA ŠKODA" |
1962 |
Koupeno
oddílové auto k cestám na závody |
1961 |
Oddíl
má 6 x Mlok, 6 x Pirát, 3 x Finn, 1 x Olympijská jola |
1956 |
Další třídy Finn, Mlok (27 členů). Loděnice |
1955 |
Dokončení stavby loděnice (11 členů) |
1953 |
Získání
pozemku na Boleveckém rybníku vedle loděnice Jednoty Lokomotiva Plzeň.
Stavba prvních lodí třídy Pirát |
1952 |
Založena Tělovýchová Jednota SPARTAK PLZEŇ
při Leninových závodech v Plzni |